تقصیر خودم نیست....

خرید بک لینک
تقصیر خودم نیست اگر داغ و کبودم
حرف تو که آید به میان سخت حسودم

تقصیر تو هم هست که با طرز نگاهت
آرام خزیدی به تن تارم و پودم

می خواستم از جاذبه ات فاصله گیرم
اما نشد و عشق تو سر زد به وجودم

ای کاش فقط سر زده بود ...آمد و ماند و
در گیر خودش کرد ...من و بود و نبودم

تکثیر شدی در همه ی ثانیه هایم
در خوابم و در اشکم و در ذکر سجودم

آنقدر که جز چهره ی تو هیچ ندیدم
آنقدر که جز وصف تو چیزی نسرودم

با حضرت حافظ کمی از عشق تو گفتم
فرمود مراعات کنم حد و حدودم

فرمود که دستم شده از عشق تو کوتاه
حالا منم و بهت و پریشانی این آه..

خیلی دور خیلی نزدیک...

ما را در سایت خیلی دور خیلی نزدیک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 5:07

صفحه بندی