تقصیر تو هم هست که با طرز نگاهت
آرام خزیدی به تن تارم و پودم
می خواستم از جاذبه ات فاصله گیرم
اما نشد و عشق تو سر زد به وجودم
ای کاش فقط سر زده بود ...آمد و ماند و
در گیر خودش کرد ...من و بود و نبودم
تکثیر شدی در همه ی ثانیه هایم
در خوابم و در اشکم و در ذکر سجودم
آنقدر که جز چهره ی تو هیچ ندیدم
آنقدر که جز وصف تو چیزی نسرودم
با حضرت حافظ کمی از عشق تو گفتم
فرمود مراعات کنم حد و حدودم
فرمود که دستم شده از عشق تو کوتاه
حالا منم و بهت و پریشانی این آه..
ما را در سایت خیلی دور خیلی نزدیک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38