
دلگیرم از دنیآ و روزگآرش از بی کسی هآ و سکوت هآ! اینxa0منمxa0که اینگونه خسته ام منیxa0که همیشه خوب بودم و خندآن منیxa0که خنده هآیم مثآلی بود به مثآل ضرب المثل! نمی توآنی بفهمی و البته عجیب هم نیست برآیم! چون “تـو”، “من” نیستی! پس لطفاxa0قضآوتمxa0نکن… ...
ادامه مطلب